lördag 7 februari 2009

lördag igen...

förra lördagen lagades det gomiddag i en stuga.. ikväll sitter jag hemma och väntar på att lacket ska torka. sen ska jag traska i kylan och äta en annan gomiddag med sara! mys.

Idag har vart en plugg dag, igår kom Ella upp på skolan och fick sina nails fixade, det vart mkt fint efter många om och men!

Emelina har dratt till stockholmo, till hennes syrra.
Och hörrni mina bruttor, jag vet att det vart lite dåligt med kvalitets tid. Men jag kan bara inte hjälpa det. :p

Idag hoppade vi upp och lämnade in bilen, skulle få lameller utbytta, trodde det skulle gå på över en dag, att den skulle vara klar i morgon, men tydligen redan i kväll! så det var ju skönt!

Sen så vart det slapp i soffan med grannen! Fick fråga ut henne lite gällade gårdagenskväll.:P
Så nu vart man lite uppdaterad igen.
ska nog in och väcka lillbruttan snart, hon kan ju sova middag hur länge som helst.!

iallafall, nu väntar middag med S och sedan ska jag hem! Hem och mysa:)

och det verkar gå åt rätt håll, blir bara bättre och bättre.
pirr och lycklig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Av egen erfarenhet så ska man aldrig göra slut med sina vänner för en ny kärlek, för vännerna finns alltid kvar, det kanske inte killen gör. Jag älskar dig.