måndag 9 februari 2009

man bör inte

kissa efter samlag. Man SKA! -sa läraren ett flertal under lektionen idag. Och det var inte sexualkunskap vi hade.
Haha.

Nu har jag suttit med dessa naglar, hår och dess funktioner och hela fadderullan. Trött i hela huvudet. Trött överallt. Trots det är jag pigg, pigg på allt annat än plugg.
Kex ligger och sover så jag får så lov att tassa omkring som en indian för att inte störa.
Sånt är lite jobbigt nu när hon bor här igen.
Och jo, det gör hon, har nog inte nämnt det.. Hon var tvungen att flytta ifrån tivolivägen för hennes Beta flyttade till Oslo och blev barnflicka. Så nu bor hon här på veckorna. Och då börjar hon att jobba galet tidigt..
så därför lägger hon sig precis då jag har som mest energi..

Det verkar iallafall ha gått in lite ikväll, vet vad många nagelsjukdomar heter.. och nu tänker jag inte lägga ner mer tid på det. Då snurrar nog bara allt ihop sig innan det är färdigt.

nu ska jag sluta knappa, för annars stör jag lillsessan som behhöver sin skönhetssömn :p

Välkommen till Hotell Gränsgatan, förresten.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag läst att man SKA kissa efter samlag hur många gånger som helst!!!nu vill jag veta nåt annat!hoppas att allt är bra me dig,o du:jag såg "kocken" i tidning,snygg!!Kramar i massor från moster ia!