torsdag 26 februari 2009

förändringar..

folk förändras, omgivningar förändras, livssituationer förändras..

Mycket har hänt runt mig sedan bara ett knappt halv år sedan.

Jag pluggar, måste alltså ge massor av tid till studier. Jag visste det skulle bli hårda tag med böckerna, men så som det känts stundtals den senaste tiden så hade jag inte en aning om hur hårt det verkligen skulle bli. Det går upp och ner där, precis som allt annat i livet.

Tid som jag förrut hade till vilda kvällar och nätter tillbringande med mina närmaste, går nu oftast till att hänga med näsan över böckerna och nöta och pressa in en massa ord.

Jag lever på csn, och det säger ju en hel del..

Är på skolan mån-fre, vilket medför att jag är rätt trött när jag väl kommer hem på em, och vet att jag måste upp även nästa dag..

Det finns tid, det gör det. Men det har vart dåligt med ork den sista tiden..

och plus på allt detta så är jag kär.
svävar.

Men jag är precis samma Malin, samma malin som förr.
Alltid på samma plats. samma person.

Inga kommentarer: