lördag 21 februari 2009

lördag

pluggdag.

som så många andra dagar. Nästintill alla dagar...
MEN, jag har tappat motivationen. Har ingen aning om vart det är?

Jag vet inte hur många gånger som jag har satt mig ner med böckerna med inte läst mer än en sida. Jag blir tokig. Inget fastnar:(

Och när man känner att allt bara är tråkigt och ointressant så blir det inte direkt lätt att sätta sig ner och fösöka få in nått i skallen.

Längesedan jag skrev nu förresten. Jag vet inte varför det inte blivit av. Tid har jag haft, men vet inte om jag har haft så mycket att skriva om.
Vad har hänt då?
Allt är precis som vanligt, förrutom att det känns som att jag inte har tid till nått.. fast jag egentligen har hur mycket tid som helst.
Jag har bara inte vart hemma så mkt på em. (och på fm är jag ju på skolan)
Och varför har jag inte vart hemma? Jo, för att jag har ju haft ett litet hotell här, och jag flydde härifrån varje kväll.. mycket för att det blev så bökigt för stackars Kexkille att sova på soffan med sina långskånkben (det har vart Kex och Rasmus som bott här)
Så jag har sovit hos P och hos grannen!

Jag har vart för lat (jätte lat) för att orka gå ner till bergsgatan eller dalgatan för att umgås med mina E:n. Och det har nog vart för jobbiga backar upp till mig också, för att dom skulle orka ta sig hit.. Därför har jag inte umgåtts med dom på en lång tid heller.. Vilket känns himla trist.

Ibland kan det kännas som att jag står och stampar på samma ställe, trots att det händer nytt och jag utvecklas mer och mer vecka för vecka.
Men ändå kan jag tycka att saker står stilla och allt går i snigelfart.

Jag vill så himla mycket. Och det är NU!

Ninja i klassen har gått och blivit en riktig äventyrare, vilket jag tycker är så skoj!! Kul för dig lilla valrossan! :)

Jag har vart på begravning, pappas farmor..
Tråkigt att det ska krävas en begravning för att man ska få träffa många från pappas sida i släkten.
Jätte roligt att träffa farbror Christer igen! Allt var precis som när man var liten och han höll på att retas. :)

Och prästen då, Torpsförsamling måste ha sveriges fränaste präst!!!

-----------------------------------------------------------------------

idag är en riktig suck och pust dag. Känns så trist. allt. precis allt.
-----------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Äventyrare japp det är d rätta namnet. Ha ha =)
Har ju lagt ut mina fällor så nu äre bara o se vem som fastnar i dom ;)