söndag 8 februari 2009

utmanad.

Jag har blivit utmanad av Emelina

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

dagens 7 sanningar:

1. Jag är alldeles för snäll, har galet svårt att säga nej och faller ofta för grupptryck. Bryr mig ibland för mycket om vad folk ska säga och tycka.
2. Jag snusar. Trots att jag länge kört med att det är en dosa kvar sedan helgen, och även fast jag vet att jag borde sluta så finns det inte en gnutta motivation till det ännu. Jag har alldeles för mkt skolgrejs att plugga in, så utan en dosa göteborgs rape vid min sida då så går det inte! Inte alls.
3. Jag kan vara rätt blåögd, tycka bra om allt och alla.
4. Min mormor vet mycket om mig som många andra inte har en aning om. Och Moster Ia har alltid vart en av mina allra bästa.
5. Jag är kär.
6. Jag älskar musik, musik i alla dess former näst intill. Jag har soundtrack till många av mina minnen.
7. Jag har mycket gammalt som ligger och gror, jag har svårt för att släppa tag och har lätt att ångra saker och ting. Jag vet att man lär sig av misstag, och man formas till den man är och blir genom livet, genom val man gör och vägar man väljer. Men vissa val, vägar och misstag tycks ätsa sig fast, och jag måste bli bättre på att släppa taget, gå vidare och tänka på att det som var ha vart och nu är nu.

Nu skickar jag utmaningen vidare till:
Ella, Kex, Ninja, Hanna, Robert och Bella

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ha å göra med att jag tappade bort min telefon på erikshjälpen för några månder sedan.
Jag har ett nytt nummer men det är omöjligt att komma ihåg, du får det när jag har det framme nån gång.

Jag hittar mer än gärna på nånting. Minsta anledning att fly hemmet just nu är guld värt.
Och angående utmaningen så har jag redan gjort den.. och hur spännande och intressant jag än må verka i andras ögon kan jag för allt i världen inte komma på sju grejjer till...

Anonym sa...

va gullig du är!så himla glad att du är KÄÄÄR!men du:det är jag oxå!hihi..kram från moster ia