måndag 1 november 2010

måndag.

en dag närmre!

Det gick förövrigt inge bra att ta mig ut till birsta igår. Får bli idag istället.
Ska kolla på en massa grejor. Vi måste försöka få ordning på förvaringsmöjligheterna här hemma. Ska man satsa på att dra ut garderoberna som vi har och göra nytt.. eller ska vi köpa en till och ställa efter den andra väggen, men då blir det lite tight med utrymme.
Och appropå utrymme så tror jag att jag höll på att chockas svårt när jag bar ner saker till förrådet igår.



VART KOMMER ALLA GREJOR IFRÅN???!!!!


fy ratingen vad en massa saker vi har där nere. Detta kommer att bli ett blivande projekt inom snar framtid. STOR RENSA bort allt skit.

iallafall.

Idag är det 9 dagar kvar. och jag hatar att jag har börjat en nedräkning. För då kommer det kännas som om tiden står helt stilla.

Något som där emot inte var stilla var lilla frökenfräken Unander som var och hälsade på hos oss igår. Ibland önskar man att man kunde få ta lite energi från ett barn. Hur orkar dom?
Men när vi slog igång lite Pippi på tven så satte hon sig som klistrad och jag har nog aldrig sett ett barn bli så fängslad. Hon riktigt levde sig in!


Det var iallafall jätte skoj att de kom och hälsade på och jag hoppas att det inte alls dröjer lika länge tills nästa gång!

Nu ska jag ta mig en mandarin och lägga mig i soffan.

Ha en fortsatt bra måndag hörrni!

Inga kommentarer: