söndag 31 oktober 2010

söndag och jag är ledig.

Hoppade in och jobbade 1,5 timme i dag, känns rätt bra då man säkerligen kommer att vilja ta ut dessa timmar någon annan gång här framöver.

Jag har även fått reda på att jag kommer att vara helt helt ledig på julafton, det kommer också bli kanon då även Peter är helt ledig. Då kan vi alltså vara hela lillfamiljen tillsammans.

förresten, nu börjar min nedräkning. Snart är det dags att få se om man hittat på hela alltihopa eller om det faktiskt är på riktigt! :)

Dagarna tills dess ser ut såhär:

  1. Idag: övertala Peter om att åka ut till Birsta, vilket jag har på känn att det inte alls kommer att gå bra..Sedan får vi besök ikväll av familjen "Inunder", alla tre, mamman, pappan, och yrvädret till dotra. Ska bli skoj med lite barnenergi!
  2. Måndag, jobb bara mellan 10-14 (ledig resten eftersom jag har tid att ta ut sedan kurstillfället)
  3. tisdag 13-14 dessa tider beror på samma som måndagens.
  4. onsdag tillbaka till verkligheten jobb10-19
  5. torsdag 10-19
  6. fredag10-19
  7. lördag10-19
  8. söndag9-18
  9. måndag kurs
  10. tisdag kurs. OCH DÅ JÄKLAR HÄNDER DET GREJOR! Återkommer om det när denna dag är kommen.
Alltså 10 dagar fyllda med jobb innan innan innan!!!!!!


Nu ska jag slänga i mig lite lunch och diska ur alla glas sedan gårdagens middag!
Firade svärmor med brakmiddag här hemma. Vet dock inte vad det tog åt min älskling då han både lagade maten (såklart) och sedan diskade. Jag behövde inte lyfta ett finger. Och det tackar jag för. Puss påre.
Kanske lika bra att hålla sig undan när han sätter igång. :)


2 kommentarer:

Hanna sa...

Hejja hejja hejja.

Bella sa...

SPÄÄÄNNANDE!!! =D