torsdag 25 november 2010

vrålfynd

Idag på lunchen sprang jag förbi Åhlens, och såg att de hade två ställningar med REA-kläder och på skylten läste jag: 4 plagg för 100:-
Och jag hittade 4 grejor,
En klänning som magen får plats och kommer att få plats i,
en kjol som jag kan använda ett tag till,
en sån där kort jacka som man använder som en kofta liksom och
ett längre linne med små nitar på.
Och allt var jätte fint!
jätte jätte fint.

totalt betalade jag alltså: HUNDRA KRONOR
med ordinarie priser skulle det ha blivit: ETTUSENETTHUNDRAFYRTIOSEX. 1146:- VA?
det var riktiga fynd det ska jag be å få tala om.

Jag började ta bilder, men kameran totalhängde sig så jag vet inte riktigt hur det ska gå.. suck.
hann med att få en bild. den kommer i ett annat inlägg..

men om jag är nöjd?mmm..:)

1 kommentar:

Bella sa...

Lovely! =)
Finmagen. Och brunett har du blivit också. Allt klär en skönhet.
Kram