måndag 22 november 2010

halvtid.

Nu har vi gått 20 hela veckor och 1 dag, är alltså inne i v21. Tiden går riktigt fort samtidigt som den står helt stilla. Jag längtar.


Nu känner jag lillkotten i magen flera ggr om dagen, nu känner tillochmed pappaP utanpå magen. Det känns extra kul, när han också får lite mer delaktig! Han behöver liksom inte bara handskas med mitt fina humör och så:)
Vad som också är fint är värken i höfter och ljumskar, jag går runt som en kärring och får bita ihop stundtals för att inte skrika rakt ut. Efter att ha jobbat 7 dagar i streck så är man inte så kaxig, man är rätt mör och känslig som en myra. Inte helt lätt alla ggr.
Som tur är fick jag lite fotmassage igår, iallafall efter att jag sa: Om du masserar mina fötter så kan jag köra lite fotvård på dig:)

Nu kom älskling hem från lite jakt i Härnösandsskogen, jag ska ta på mig mig kläder, och ett ansikte och sedan fortsätta städa undan i stöket här hemma.

Hoppas ni får en skön dag.
kram.

Inga kommentarer: