torsdag 18 november 2010

delar ur min skatt 2

och ikväll är det min IA som jag delar med mig av!

Hon är min moster, min fina moster IA!





Jag kan skriva länge om henne, jag kan skriva om oss.
Kan skriva om när hon skrämde mig med en leksaksråtta när jag var liten, när hon hade Jessica i magen och vi låg i hennes säng i Finnsta.
Jag minns när hon bjöd på goda ting när hon jobbade på björnbiten.
Jag minns när hon köpte cider och jag minns när vi cyklade på big boy.
Jag minns när hon blekte slingor i mitt hår och jag minns....
Jag har en sån fin relation till henne, och även fast hon är moster så är hon så mycket mer än det.
Hon är den som nog känner alla sidor av mig och hon är min allra bästa vän.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh,vad glad jag blir av dig:)du är bäääst!jag minns oxå...våra film-kvällar med karra och en massa mys,kanske det var en av dom kvällarna som du sa till mig:-du är så mysig,man liksom sjunker in i dig!(din lilla toka!)
och tänk dig, ganska snart ska din lilla pojkbebis(ja,jag tror att det är en pojke) ligga och mysa hos mig. självklart minns jag cykel-sladden,den glömmer man väl aldrig!(av olika anledningar;)
Tycker om dig,megakramar/din Ia!