onsdag 17 november 2010

gravidblogg nästa

känns som om det kommer bli en massa skriveri om lilla frö och hur allt runt detta går.
Känns som om det är några hemöver som vill ha lite updatering och så, eftersom vi inte ses allt för ofta. Typ fina mostrarna mina:)

Så resten som läser får anpassa sig, läs och graviditeten eller låt bli.
För nu kommer jag skriva lite till om kotten där inne!

Det rör sig, flera ggr om dagen och jag kan inte låta bli att flina varje gång jag känner en liten putt eller ett litet pet. För jag tycker det känns som om någon petar på mig inifrån.
Vad jag däremot kan hålla mig från att flina åt är de senaste två nätterna, FÖR VAD ÄR DETTA?
Ska det redan börjas med ryggont, magont, axelont, svett, näsblod och kisseri?
Kisseri har jag iofs levt med sedan flera flera veckor tillbaka, men det är ju överkomligt så länge jag bara får somna om igen. Men när man vaknar en gång i timmen för att det gör ont eller känns konstigt någonstans då är det inte roligt ännu.
Och om detta kommer att hålla i sig tills den tittar ut så kommer jag inte att vara glad. PUNKT.

Tack Therese för påminnelsen, jag njuter det gör jag, men som du säkert förstår så längtar man ju minst lika mycket ändå. :)

Ikväll har jag badat, fixat brynen och storfikat kvällsfika. :)
Nu ska jag plocka undan lite och sedan hoppa i sängen!!

Hoppas ni haft en bra dag?!

2 kommentarer:

Bella sa...

Klart det blir lite av en gravidblogg. Det är ju ditt liv du skriver om och det här måste ju vara något av det största du någonsin varit med om. =D Vi MÅSTE ta en fredagskväll hos Elin snart igen.
Kram kram

moster camilla sa...

Jätte roligt att du skriver om lilla "knytet" ;=) Ska bli så himla roligt till våren, det va ju 5 år sedan vi hade en liten bebis i släkten......Ha det så gott och sköt om dig och magen. Hälsa Peter också. Kram på dig, / Moster Camilla