tisdag 9 november 2010

3 ska bli 4.


Jag gissar på att de flesta som läser bloggen redan visste, men för de enstaka som inte gjorde det så ska vår lilla familj utökas. Nu kommer vi inte "bara" att vara Husse och Matte utan vi kommer så småning om bli Mamma och Pappa.
I april är denna lilla krabat leveransklar, men vi har fått order av blivande farbrors tjej A-L att antingen får lilla frö komma lite lite tidigare eller stanna inne ett tag till för hon kommer inte vara i Sverige under det utsatta datum. Jag själv tycker iallafall att hon får skylla sig själv som reser bort! :)

Jag har en tid kunnat känna rörelser, men oj så skönt att verkligen få se att det verkligen bor någon där inne. Under undersökningen så visste jag inte hur jag skulle göra, gråta en skvätt eller börja skratta?! Flina kunde jag inte sluta med, och lite glansigare ögon fick jag allt också. Men det är fortfarande väldigt svårt att ta in.

såhär ser vårt mirakel ut:



3 kommentarer:

Hanna sa...

Att jag har första tjing på att vara barnvakt behöver jag inte säga va?
H*n är sååååå fin! Lill-näsan..

Nette sa...

Men grattis :) vad kul för er :)

Fia Svart sa...

Stort stort grattis till er båda!!
Många kramar// Fia