lördag 4 december 2010

päran, jackan, fröt och jag.

idag handlade jag pärer, och mitt bland alla andra så låg denna fina! En hjärt-pära! :)
Och sedan kanske ni minns att jag berättade om mina fynd på åhlens. Jackan jag har här är ett av dessa fynd. Fin fint att piffa upp en enkel tråkig klädsel. Finast tycker jag att det blir om man matcher till ett par långkallingar som jag gör här nedan. ;)
Å här sist men inte minst så har ni lite till av mig och magen.
Jag bär lillafröt ganska långt ner vilket jag tycker är skönt, då jag antagligen kommer att få ett lite mindre tryck över revben och lungor här framöver. Men MYCKET har ju hänt på de senaste veckorna bara, så jag ska inte ropa hej ännu.
Vi är ju "bara" inne i vecka 22 än så länge.

Nu ska jag hoppa i säng för att jobba sista och sjunde dagen i morgon, 9-18 sedan är jag äntligen ledig i två dagar. ska bli skönt. Men har massor att ta tag i på onsdag då jag är tillbaka nere på 1891 igen.
Börjar bli riktigt jobbigt vissa dagar, rygg och höfter värker och jag kan ibland vara tröttare än tröttast.
men än så länge går det helt ok.

ha en skön lördagkväll i era partydressar och klackar. jag ska dra duntäcket över örat och somna sött jag! :)

Inga kommentarer: