onsdag 8 december 2010

jag tycker det står rätt stilla nu.

Det har nog inte hänt så mycket med magen nu den senaste tiden. Däremot så har det hänt mycket inombords känns det som.
Jag är tröttare och mer förvirrad än vanligt.
Tänk att denna lilla putmage kan ställa till med så mycket. Värk i höfter och rygg, kramp i vader och näsblod.
Men värst är nog som sagt förvirringen, och orken som inte finns.
villan till fröt, här har jag gått 22 hela veckor och 2 dagar.

Idag vart jag kvar på jobbet i 40 min efter stängning. Inget ville sig så som det ska. Så såklart missade jag bussen hem, så jag fick gå och ta bilen som Peter hade tagit till jobbet. Vilket i sin tur innebär att jag måste åka och hämta hem honom vid halv ett i natt.
GRATTIS, då är ju jag mer död än levande. suck.

1 kommentar:

Bella sa...

Va fin du är Malin! =)