onsdag 22 december 2010

v24+3

Nu har det gått ännu en vecka och vi har nu gått 24 hela veckor och är alltså inne i vecka 25. Det går otroligt fort tycker jag.
Liten där inne fortsätter att träna armar och ben. Ibland kickar den till riktigt ordentligt.
Igår när vi skulle sova så sa liten ifrån när jag låg på ett visst sätt. Så fick man tydligen inte ligga.



Knäppte även några bilder med daddy P men vi måste nog ta om de framöver. Vart inte så bra..
:(

Sedan jag skrev ordentligt sist så har jag hunnit med att fylla år, 25 bast blev man. Och det känns precis likadant nu som för en vecka sedan.
Hade kalas med mina nära på jobbet, vi badade och myste. Käkade en massa gotta som mamma, maria och svärmor hade med sig. TACK så mycket!


Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och försöka bli bättre i denna envisa förkylning. suck.

I morgon kväll bär det iväg till fräna och sedan är det jul.
Vips så kommer det att vara januari och då kommer det alldeles snart bara vara tre ynka månader tills liten ska ut.
tänk att man kan längta så.

Inga kommentarer: