torsdag 9 december 2010

i morgon..

ska jag få middag hos Ella, vi ska njuta av idol finalen. Och jag ser verkligen fram emot det, att umgås och bara vara.
Men först måste jag jobba, upp på södra och jobba ett mördarpass, trots att det endast är min tredje dag denna arbetsvecka, tredje och sista, så känns det tungt.
Iofs så jobbade jag ju månd-söndag förra veckan så det är väl kankse inte så jätte konstigt.
Jag börjar känna av det mer och mer nu, tröttheten och orkesförlusten.
Jag har inget tålamod och jag är som sagt förvirrad till tusen.
Just nu känns det som om jag går omkring i ett enda töcken och att jag bara vill lägga mig ner och soooova.
Tänkte hoppa i säng vid halv tio. Men då var jag tvungen att gå ut med hunden innan, och då vart jag ju piggelin igen, och sedan in i duschen och insåg då att jag måste verkligen tona på håret igen för just nu är färgen inte skoj.
Så ut ur duschen och smacka in färgen..
Nu sitter den i och tröttheten har tagit tag i mig på riktigt nu. Vid den här tiden brukar ju jag sova!
Men nu måste färgen få sätta sig ordentligt och sedan måste jag bara blåsa det torrt, så jag slipper fläckiga örngott.

Säkert jätte intressant att läsa för er.
Skiter jag i.

natti.

Inga kommentarer: