måndag 27 december 2010

vem kan stoppa mig när jag bara


rullar fram?

Tänk vad fronda spelades i högtalarna om och om igen, eller hur KEX?
Nu är det tiden som rullar fram, och min fi
na gång kan i slutet av dagen nästan mer jämföras med en rullning. Eller rullning och rullning, stapplande smygande och trippande.
Höfterna värker som aldrig förr och jag tror minsann att jag ska införskaffa mig ett sånt där bälte.
Nog att jag har en lite mage, men det trycker på en hel del och mina fogar börjar säga ifrån. Eller ge med sig kanske man ska kalla det istället.

Får bli nästa veckas projekt för nu ska jag jobba heeeeeeeela veckan.


här har vi maggen i v 25+0. Veckorna rusar fram.
haha detta ser ju inte klokt ut, det har hänt en hel del!
andra bilden är från v 10+0





daddy P håller om fröt.
Vi längtar efter dig.



Inga kommentarer: