måndag 13 december 2010

en liten häst


har flyttat in i min mage, det lät som en häst som galopperade.
Hjärtljuden

Vi pratade om så mycket samtidigt som vi lyssnade på hjärtat, så det är inte förrän nu det trillat ner lite bättre. Det är verkligen verkligen ett litet pyre som bor där inne. Som har ett litet litet hjärta som slår lika som mitt, dag ut och dag in.

Vågen visade 5 kilo upp sedan inskrivning så nu låg jag på 59kg.
Och mer hoppas jag på, så det finns nått att ta av
då jag förhoppningsvis ska amma, har hört att man blir lite tanig och urpumpad då.
hur ska de så gå för mig som redan är smal som en jäkla sticka?!


Här kommer v 23+0 bilden, tantElin var ju så snäll och lånade ut sin kamera till oss, så vi kan fota hur bonaden växer vecka för vecka.

Allt annat visade bra hos BM, nu har vi bara ett mysterium att lösa, och det är min ryggsmärta som kommer och går. Trodde de hade kunnat vara uv som klättrat upp till njurarna. Men det visar inget på proverna. Så det var det inte. Kan ju vara nerver och liknande som kommer i kläm. Men kul är det inte, inte ett dugg.

Idag kom jag hem till ett dukat bord. Älskling hade lagat finmiddag, tänt ljus och myst till det.
Kändes otroligt skönt att komma hem och bara vara.
tack för att du är så bra Peter.

Nu ska jag hoppa i säng.
i morgon är en ny dag då jag måste ta fram nya tag.
(är himla trött nu för tiden.. )

Inga kommentarer: