onsdag 20 januari 2010

en rak höger..

tänkte jag utdela på min kära vän Sara ikväll. Vi ska på golds och prova deras box pass.
När jag bodde i skåne så tränade jag boxning (gym-boxning) i klippan och stortrivdes. Det var så himla skoj!
Så nu tänkte jag ge Gold`s en chans så kanske man tar och skaffar kort där. Någon som tränar där och tycker något som stället, bra eller dåligt?

Och angående frisyren, jag vet fortfarande inte hur det kommer att bli, men klippas ska det. Och antagligen kommer det behövas kapas en bra bit eftersom det är så slitet..
Men jag är också liiite inne på att spara ut, ála Victoria secret svall som Kexets vän Robbie J tycker..
Men jag tror att det kan komma att se knäppt ut eftersom jag är så långsmal i ansiktet.. kanske man ska prova att stoppa i lite extensions?!

Nä, nu ska jag fortsätta plocka och städa och damma och skura och greja här hemma..
typiskt mig att börja med en sak och inte riktigt göra klart den innan jag börjar med nästa..
Nu skurar jag, sorterar tvätt, städar garderoben, bloggar, söker musik, äter apelsin och sorterar grovsopor samtidigt. hua.

Inga kommentarer: