lördag 16 januari 2010

2009
januari
nyåret firades med sara, slappade och skålade tillochmed i vatten på tolvslaget. Hängde ut genom hennes sovrumsfönster och kikade på raketerna nerifrån hamnen.
Natten tillbringade jag hemma oss P som min underbara älskling, pojkvän och sambo!

Fortsätter med studier och praktik på riktiga kunder
P for till teneriffa en vecka.

Februari
Farmor Agdas begravning (farfars mamma)
Syrran flyttar ihop med hennes R här i stan
Jag och sara har födelsedagsfest tillsammans

Mars
Kimpa (08.an) slutar utbildningen och blir återigen storstadsbo!
Fredde fyllde myndig


April
Kexet opererar bort en bamse cysta. usch.
Långfredag angling på torpsjön.
Kollade på lägenhet i granloholm! (blev inget av)

Maj
P fyllde år..och for på elitloppet och vann pengar!
Jätte varmt väder. Solade och Jessica badade.
Kollade på lägenhet på harmonigatan.

Juni
Firade midsommar med moster och hennes G på Sandnäset
Beställde ny soffa och packade, packade och packade.

juli
flytttar in på harmonigatan tillsammans med P!!
MYCKET självstudier PLUGGPLUGGPLUGG
Va på Fäviken men G och Ia.

Augusti
Järvsözoo men plutten
våran bäbis föds uppe i Robertsfors.
Avslutade dr.Vodder utbildningen.
COLDPLAY i sthlm

September
Älgjakten började
Jag var på möhippa!
Kollade på en liten valpbäbis som nu är våran byracka ISO! <3

Oktober
Peter lagar maten till en nära väns bröllop.
Bröllop.
Efter dryga nio månader tillsammans med P så hämtar vi hem våran lilla plutt, Iso!
Bli färdig hudterapeut! YES!
Älgjaktsvecka i Bergsjö! Är där med Fisen!

November
SHR´s inträdestest i sthlm. Klarade även det galant. YESYESYES!!
Strula och åter strula med akassa mfl.

december
jag fyller år. Firar jul i Fräna och i granlo
Ett år med Peter!!
och det nya fräscha året firades in i härnösand med svärfar med sambo, svåger med sambo och själklart med mina älsklingar P och Iso!

Inga kommentarer: