måndag 4 januari 2010

2010

börjar lite bakvänt och startar med att önska er alla en god fortsättning.
Såhär nyårsfina var jag och P på självaste nyårsdagen, kvällen och natten. Den firades i svärfars stuga i Härnösand med honom, hans Kickan och Svåger och hans A-L. Mycket trevligt. Och så skönt att slippa dra på sig någon glittrig blåsa och tunna strumpbyxor för att skåla in det nya året på vingliga klackar. Här var dresscoden underställ och raggsockar!! En strulig håruppsättning som jag jobbade hårt med under mössan hela dagen! :) och innan nyår så var det ju julafton,den tillbringades först i Fräna (finsta) men familj och släkt. Här skulle vi tas syskon kortet.. vi kollar på pappas kamera istället.. och för er som inte fattar så är det ju min lilla (stora) bror Poppelito från vänster, sedan kommer ju jag och sedan har vi mitt lillaKex.


Och självklart fick Fisen flera julklappar, mest godis, men även lite leksaker!!

Här nedan önskar våran lilla byracka alla gott nytt år!! (smaskades på en julkaramell)
Blir mer skrivet någon annan dag.. för vi håller på för fullt här hemma.. tvättar, plockar, sorterar och att försöka borra upp en hylla i hallen. Nu börjar det äntligen se ut som om det är någon som bor här..
Vi har inte velat smacka upp saker på väggarna innan vi riktigt riktigt vet vad eller vart det ska sättas upp. Men nu VET JAG att det ska upp en hylla.. och sedan en massa bilder.
Och sedan mina vänner... sedan kommer äntligen MATBORDET!! YEEEEEEEEEES!!!!!!!! på måndag kommer det fin fina bordet hem till oss! :)
Nä.. ska springa ner till tvättstugan..



Inga kommentarer: