onsdag 20 januari 2010

biceps,

here I come!
jag är så himla glad, lycklig, ja nästan lyrisk!


BOXPASSET VAR EXAKT SOM JAG VILL HA DET!!!
(inte nå karate fjant, eller annat knäppt)


Det var riktigt hårt, fullt ös från början till slut, precis som det ska vara alltså. Och jag kommer inte att kunna använda min kropp i morgon. jag kommer att ligga helt livlös i sängen i morgon bitti.. iallafall skalet på mig, helt livlös.
Jag kan inte riktigt sluta vara så grisigt glad. Jag sitter och myser och små ler!
Det är verkligen så himla skoj! Jag älskar när man känner att man längtar tills nästa gång!

Så nu blir det till att punga ut lite peningar varje månad!

Ett stort plus är ju att Sara kommer att träna där och Ella har kort där genom jobbet! Så jag kommer säkert att ha sällskap de flesta gångerna jag är där!!!!

Att man kan bli så löjligt glad över ett träningspass!!

Nu ska jag fortsätta och vara skakig och darrig i armar,händer, ja hela kroppen!! Så härligt att vara riktigt slutkörd!


Tack!!!

Inga kommentarer: