tisdag 12 januari 2010

är det nu man ska pusta ut och samla kraft?

jag är ensam hemma.. i stort sett. Iso sover som en stock, den lilla grisen.

P började jobba idag igen och jag tänkte att det blir ju skönt att ha lite egen tid.. Men nu när han snart har varit på jobbet i 6 timmar så tycker jag att det räcker. NU FÅR HAN KOMMA HEM!!

Det blir verkligen långtråkigt. suck.

I morse trodde jag att vi äntligen skulle få hämta matsalsmöbeln från jysk.. men inte. Tji fick jag/vi.
Men i MORGON.. i MORGON.. då hämtar vi det ÄNTLIGEN!
----------------här vart det en gå-ut-med-Iso-paus.
Tillbaka. har egentligen inget att skriva. Jo, jag har ju fått jobb:)
Spa maskrosen är min nya arbetsplats och jag trivs jätte bra! Återkommer mer med det när jag känner att jag har ork att skriva..
hej.

Inga kommentarer: