torsdag 19 mars 2009

stay with me honey.

Love is my drug, John ME.

Gör så att det värker och ilar i kroppen, jag är fast.
den aukustiska versionen is to kill for och jag faller.

nu är ju inte jag så clever så jag kan lägga in youtube klipp här utan jag klickar hit en länk så ni också kan falla och fastna.
http://www.youtube.com/watch?v=yuQVP6jR5kI

så stay with me honey.

-----------------------------------------------------------------------------

Idag stod det massage på schemat. Hela dagen har det knådats, givit och tagit.
skyndade hem för att snabbt hinna med en liten tätt intill stund, med allra finaste.

Sedan bjöds det på spagetti och köttfärssås vägg i vägg, tacka och ta emot.
in till andra sidan väggen igen, hem.
städa städa.
och nu sitter jag här och kan inte släppa love is my drug.

vad har hänt i veckan? ja.. jag har hunnit med att träffa tjejerna mina. En snabbfika och surr.. Lika skönt som alltid.
Vi skulle lika gärna kunna sitta tysta och bara vara. inte mer behövs. vi.

gjorde slingor, ella hjälpte till. tackar.
vart bra. lite lite guld-gul-orange, tolka själva när ni ser, tonat på underhåret där jag förrut hade mörka slingor. men va fan.. jag kan ju inte va tippilitopp hela jag inte... haha.
fixa till de sen när de berömda små slantarna trillar in på kontot igen.

nu blire plugga. för ovanlighetens skull.



When you are feeling tired
I'll lie there with you
When you get up early in the morning
I'll get up with you
If you have a craving
I'll get it for you
If you wanna take a ride all by yourself
I'll be waiting for you

Love is my drug, is my medicine.
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

1 kommentar:

Robbie J sa...

låten är ju grymt och fruktansvärt jäkla bra!!!!