onsdag 11 mars 2009

HAGA HUDVÅRD

Upp i morse, och någon morgontröttare människa än jag är svår att få tag i. Iallafall nu den senaste veckan. Har vart galet trött på mornarna.
Iallafall, kom upp på skolan och där kändes det tomt, ingen som for runt och tände ljus och surra på. Kim, det är knepigt nu utan dig, redan tredje dagen så känns det att du saknas.

Hade en massage i morse, sedan hade vi inte fler kunder.

RING OCH BOKA TID PÅ HAGA HUDVÅRD! 0703104811
*klassisk ansiktsbehandling
*manikyr
*vaxning, ben, armhålor och bikini
*massage, hel eller halvkropp

lite reklam där.

Ringde Emelina, hon skulle umgås med mammaPia, ringde Ella och hon satt naken i sängen vid datorn.. haha.. men hon kunde minsann bjuda på kaffe. OCH bulla! :)

åkte till bergsgatan, när jag kom dit hade hon iallafall klätt på sig. bra det.
surra strunt och drack en massa kaffe. Bullarna gick ner dom med, hon är en rikig bullmamma den däran Ella, bakar och står i:)

Sedan hem, städa städa städa. skulle diska men diskmedlet var slut... så jag slapp..
nu ska jag tvätta tvätta tvätta..
och gissa vad, till sist ska jag plugga plugga plugga.
ovanligt.

i helgen är det angling uppe i munkan. skulle vara kul att vara med "honorna" som Em skulle sagt, men jag tror minsann att jag verkligen verkligen måste måste plugga.
hua.

Men eftersom det är nått som vi måste kunna så är det bara att nöta på tills det sitter. Man vill ju inte stå där när exeminatorn frågar:
-Vad heter stortå på latin?
och inte veta vad man ska svara..
så det är bara att plugga på.

nä, nu ska jag ta och trippa ner till tvättstugan och fixa lite.
hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter toppen med massage och ansiktsbehandling! Vad är det för priser?

- Lena