måndag 30 mars 2009

pärkfirre.

fy, vad vidrig fisk jag lagade till middag idag. Gick inte att käka. Tur jag hade lagat goa pärer, morötter och en knepig tzatziki. Så nu stinker det vitlök minsann! Ska det va så ska det:)

I fredags åkte jag och Fisen upp till fränsta och käkade middag. Brorsan slog hål i läppen, kex och rasmus va också hemma. Så vi var alltså hela hela familjen. Bara väntar på att brorsan ska dra hem en brutta snart:)

kollade på lets dance. Och for sedan hem till gränsgatan igen.
lördagen spenderades i soffan, iallafall till klockan 18, för då var det middag på dalgatan hemme hos E.lina. Kött och pärer:)
vin slurpades och twisten intog vora ben. Kex och musen kom upp och spelande chicago med oss. Och jag lärde mig detta spel för en typ veckan sedan och i lördags fick jag färgSTEGE. tamefan:)

Hoffmestro väntade på oss på aveny, men vi väntade in tei kön, efter att ha stått där i år och dar utan att kön minskat så gav vi upp och begav oss ner på stan. Hamnade bland 18åringarna, men hade lika skoj för det.

käkade och sedan hem.

söndagen, handlade mat, och en massa kraffs från öb. Sedan var det bara att skynda hem och slänga in matvarorna för att fara vidare till granlo där P`s mamma väntade med middag!
Första gången jag träffade henne och P´s bror, verkade vara precis som vanligt folk, inga kontigheter! Skönt och bra det:)

Idag hade vi avslutning av MG kursen. Utvärdering och återlämning av arbeten och prov.
Fick MVG i hela kursen, härligt:)

sedan så har jag legat och läst ut mötley crue boken. Dom är ju inte kloka.
lagade äckelpäckel fisk och sedan hängde jag en sväng med frida och anna.
Kex och Rasmus var ute på en promenad och kom in för att säga hej en snabbis. Jag fick lite makeup av kex. Rasmus visade lite nytt som han lärt sig på guran, och jag försökte hänka på MEN (som tony skulle sagt) det gick inte så bra.

klart. slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

MVG!!!guud va du är bra!!grattis!kram från moster m