torsdag 12 mars 2009

grannar..

är himla bra att ha ibland.
för ett tag sedan, typ en månad, så hade vi lite middag här hemma, jag, kex, rasmus, frida (väggivägg) och rickard (bottenplan) ... och igår fick jag ett erbjuden om att bli bjuden på middag av bottenplan, men tackade nej. Idag när jag som tröttast och segast så surrade jag en sväng med Frida, hon jobbade, tänkte om vi skulle ta och käka nått snuskigt onyttigt tillsammans.. om det så bara skulle vara en ton mackor, nudlar eller max.. haha.. men hon jobbade..
MEN mitt erbjudande stod fortfarade kvar hos bottenplan, så idag blir det sibylla:)
bra det.

idag på skolan vart det bara jag kvar efter elva. hua, klen klass nu. :(
tre är sjuka, den ena har en sjuk närstående och jag.. som var frisk.. så jag fick vara kvar och packa upp en hel hög med makeup. Men det gick bra slutade kvart över ett, så det vart inte en lång dag.

Åkte bort till Ninja på sjukan och surra lite. Hoppas du blir bra snart nu!

Sedan hem, på direkten, läste igenom lite papper, och sedan har jag legat i soffan. tills nu, och kommer nog ligga till 18, för då vankas det skräpmat:)

Plugg.

vid åtta kommer myspysprupp och livar upp humöret mitt lite, sjukt seg nu.
längtar efter dig.

Inga kommentarer: