torsdag 4 december 2008

uppdatering

ja.. har ju hänt en massa.


fredag blev det klassfest, ojoj. Ouafaa lagade en super god middag, hela klassen utom carro var där. Riktigt skoj. Vart mycket skratt och sång. Väl nere på stan så vart jag tillsagd av en polis, första gången i hela mitt liv. (förrutom en gång då jag körde Davids bil och vi blev stoppade i Tylösand, för att bilen dånade som tusan.. haha)
iallafall, polisen sa att jag var tvungen att hälla ut cidern jag drack.. så det var ju lika bra att lyssna.

sen vart det oscars. Himla skoj. Fick ett nytt smeknamn, snöbollen, inte lika skoj. Dansade och fortsatte att ha trevligt. Sara kom dit och vi gick till olearys sen. Hade skoj där med..

Träffade en gammal kompis, lyssnade på lite foofighters och snackade en massa. Sen hem.

Fredag, mer död en levande. ella och Em kom och hämtade mig vid två. Dom var aspepp. Knäppte första cidern men jag var lite seg. Åkte och kollade på innebandy, men drog innan sista perioden startade. Hem och sen var det föllt ös.
grabbarna kom hem från hockeyn. Hamnade på stadshuset, skoj.

käkade en hamburgare och hamnade på bergsgatan.

söndag
kollade på ensam hemma och käkade från max

måndag, skola. MG, sjukt le på gymnasieeleverna
pappa ringde och sa att du var julklappen fixad, den 9 de åker vi till thailand och kommer hem den 25. hur bra som helst.

fast det första jag kunde tänka på var skolan, fasen nu kommer jag missa en massa.
nu känns det helt ok. får ta med mig lite skolpapper och läsa lite där nere. :)
det blir mamma, pappa, kex, poppe, jag, momma och moffen som åker.
kommer bli lite halvknäppt på jul utan moster ia och camilla. och deras familjer. men men.

tisdag, skola.
onsdag 2h ansiktbehandling. hur skönt som helst.
torsdag. hemma, egna studier och nu ska jag snart gå till kex och käka middag, dricka glögg och öva ansiktbehandlingen på dom:)
fredag: plugga hemma, åka upp till forskaren och hämta mina joggingskor, hem, packa en väska till helgen, åker med moffen upp.
Sen blir det nog middag med familjen och eventuellt med Herr R. Upp till R
lördag. hem tidigt till fränsta. plugga hela dagen. Kvällen spenderas hos moster ia, med jess, camilla, mamma och kex. Middag och mys.
Söndag, hem. Eventuellt träffa "morsan" och få ögonbryn och fransar fixade innan resan. Mina bästa bästisar kommer och firar mig, eftersom jag är borta över min födelsedag.
måndag: skola. packa klart allt
tisdag: skola och tenta på huden. sedan kommer mamma och pappa och hämtar mig och min packning och sedan beger vi oss till eskilstuna, där lämnar vi vinter kläder och allt sånt vi inte ska ha med oss på resan. farbror magnus kör oss till arlanda och sedan 23:55 lättar vi och kommer inte hem förrän den 25 dec.

känner mig aspirrig. lite halv rädd också.
kommer sakna massor av folk. (är ju iofs bara borta i 15 dagar men vissa är man ju van att se och prata med i stort varje dag, typ)
Emelina, Ella, R, Sara, Moster Ia, Jess, Camilla...
och klassen såklart :)

men iallafall.
JAG SKA TILL THAILAND!
hihi

och ninja, jag orkar inte ladda upp nå bilder idag heller finns på facebook.:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ålrajt tösen =)
Jag får väl fixa in mig på facebook jag med ha ha !