torsdag 11 december 2008

GRATTIS MOSTER IA!

nu sitter vi i varmen och njuter. klcokan ar nio pa kvallen och vi svettas. hemma dricker ni glogg och gar runt i langkallingar!
idag fyller moster ar och det kanns hilal skumt att inte vara hemma och gratta henne!
iallafall. i morgon bar det av till phi phi oarna och det ska bli jatte spannande!

hoppas allt ar bra hemma!
och just det, idag var det nog en krabba eller natt liknande som bet mig i tan i havet. haha. skrek rakt ut, blev mer radd an vad det gjorde ont.
nu ska vi vidare.
manga pussar och kramar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malla !

Vi har övat ansiktsmassage idag.Och så har vi lärt oss handmassage oxå. Du får hålla koll på min blogg så du får se lite bilder ;)
Njut njut njut....

Ha det bra !

Kram kram / Nina

Anonym sa...

känns ju så konstigt att inte bli grattad av er alla!men ni får komma hit när ni kommer hem,om ni kommer hem alltså,ni kanske stannar där!ta och drick en STOR drink åt mig!
nu har det snöat ännu mer här hemma,en dm till,-fem grader,så himla fint med all snö,det bara hänger på träden!så jäätteskönt med kyla och snö,hoppas det blir kallare o ännu meeer snö!snö,snö,snö o kyla är bäst!vad är sand o sol jämfört med det?!stora pussar till er där borta!kram från moster ia,som blitt ett år äldre idag!

Anonym sa...

Det känns jobbigt att du inte är hemma. Och nu är det faktiskt så att jag MÅSTE prata, men det kan jag ju inte göra här. Men bara så du vet :) I miss you and I love you!!!

Anonym sa...

Skål o glad lucia!nu sticker vi till finland!kallt här hemma,minus 15 grader,brrrr!Stor puss!moster ia!