lördag 20 december 2008

fortfarande varmt och skont

nu ar vi i kamala.

allt ar kanon. borjar langta hem nu, till vardagen och till mina kara vanner :)
har vart ut till phiphi, havsfiskat och snorklat mitt bland alla fargglada fiskar. kandes som att hoppa ner i ett akvarium.

jag och syrran var in till patong pa min fodelsedag, men akte hem lika fort. galet mycket horor och ladyboys (som det heter, killar som ar tjejer) och var det inte horor eller ladyboys sa var det stora sma tjocka bruna bleka sjukt ackliga gubbar som gick runt med sma thailandskor.
Vi bodde ju i patong fran borjan, men vi var aldrig ut pa natten och sag elandet, och lika bra var val det.. fy.

sa hemst.

i dag har vi vart pa marknad. Shoppade lite. ratt mkt. Hur manga stand som helst som saljer i princip samma saker.

nu vantar sangen och en natt tillsammans med myrorna. (mkt myror i vart rum..:(..)

ha det bra!
kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

På juldagen kan jag vara med dig om du är hemma då. Saknar dig i massor. Puss DIN em