lördag 13 december 2008

sol sol sol

igar var vi ut pa phi phi oarna. helt otroligt vackert. och en helt galen upplevelse att snorkla bland alla farglada hitta nemo fiskarna! hur roligt som helst. hade nog kunnat legat i vattnet hur lange som helst!
idag har vi bara legat pa stranden och tagit det lungt. I morgon ska vi ut pa HAVSFISKE! hur ballt ar inte det da? JATTE BALLT! ska bli skit spannande.

emelina. hoppas det loser sig. och vi far prata sonder varandra nar jag kommer hem!

nu ar internet tiden slut och jag maste ga. kl. ar 21 har nere, en lordag kvall, och jag ar dyng trott. ska nog lagga mig snart!
pussar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig! Jag saknar dig! Jag saknar dig!

Anonym sa...

Vad härligt ni verkar ha det !

Vi hade anatomi till lunch.Sen slutade vi , som vanligt.Ha ha !

Kram