lördag 12 februari 2011

finfrämmat Emma och hennes kagge.

Jag har ju turen att ha en vän som ska ha barn samtidigt som mig i stort sätt. Vi är beräknade till den 9 April och Emma och Niklas till den 24 April!
Det är så skoj!
Skönt att kunna sätta sig ner och surra med någon som upplever i stort sett samma saker.

Igår kom hon hit vid 20 och det blev inte att jag skjutsade hem henne förrän vid 00.40
Så nog hade vi trevligt.
Och ni kan ju gissa vad vårt samtalsämne kretsade runt?
:)

Hann såklart med lite annat surr också!!
Och en del bilder blev det!

Här har ni min kula!
den här bilden skrattade vi länge och väl till! Tänkte ta ett kort uppifrån på oss, där våra magen OCH ANSIKTEN skulle komma med. Men det blev magarna, och min tomma pizzakartong.
Haha.
Fina Emma
Och våra små kaggar. Med våra fina hjärtegryn i!

1 kommentar:

Veralena sa...

Hej Malin,
Hittade din blogg via google, kul!
Kul att ha en vän som är gravid i nästan samma vecka, det hade ju jag med:) Och nu skiljer det 5 dagar mellan våra små gryn.
Roliga bilder på magarna du har laddat upp. Jag kommer nog att kika in här igen och se hur graviditeten fortskrider. Det är visst ett ämne som aldrig tröttar ut mig, hehe.

Ha det så gott.
Kram Veralena