tisdag 1 december 2009

YES!

Jag klarade testet.
Jag har ha turen att få vicka hur många timmar som helst på Kyrko igen. tack.

Men situationen med skräpakassan är likadan, men en omprövning är skriven och skall postas.

Jag har inte haft någon motivation till att skriva. Inte haft nått att skriva om heller för den delen. Vi hade tjejkväll hemma hos syrran, spelade ett hemma gjort diggiloo som syrran och hennes R hade pysslat ihop. Tack, det var skit skoj! Vi julpysslade, kollade på idol och provsmakade olika drycker:)
kul att träffa alla, särskilt syss, känns som om vi träffas alldeles för sällan nu.. :(
Vi var iallafall Moster C, Moser Ia, Jess, mammsen, Kexet och jag! Momma var i stugan med moffen och claris är ju för liten än så länge.

Idag var jag ut till birsta med Moster C och Mamma, handlade lite på öb, och en liten burk på ikea. annat vart det inte, för det tillåter inte plånkan:(
Hittade ett gammalt bord med fyra stolar på eriksh. Får se om vi köper det så kan vi leka lite hemmafixare igen! :)
Vi är bra på det jag och min älskling. :)

Första advent var igår, första december i dag.. ingen snö ute. Men julmyspysit har vi det här inne. Jag som inte är den första att slänga fram tomtar och röda dukar och hejåhå. Men i år har jag lyckats jätte bra och jag trivs himla bra med våra små jultomtar!

Nu ska fisIso ut och kisselissa lite innan vi ska sova..


Kakkis. nu har jag ju bloggat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul för dig att du klarade testet. Grattis!! Vad händer nu då?? Med det alltså? Puss & Kram