lördag 12 december 2009

Det är inte för inte han heter Iso

Som tydligen betyder stor på finska?!

Kolla bara här hur stor han har blivit!





Ikväll har det räckt med min ögonkontakt och en litet ljud för att Iso att tappa koncentrationen på det "olovliga" han håller på med. Han ligger på bädden i hallen och river och sliter. Men ett litet pip från mig och en blick får honom att sluta, men så fort jag viker bort blicken så börjar han igen. haha.

han växer iallafall så att det knakar. Och Igår hade han två tänder som hängde lösa, ikväll är det bara den ena kvar, den andra har trillat ur någonstans, eller så har han svalt den.

Och vad hände med mattan vi slängde in i köket på prov?
fast hellre han får lära sig, att INTE bita i mattor, på våran matta än att han gnager stora hål som vägbrunnar i svärmor eller mormors matta! Hua, hemska tanke.. både för vår och Iso´s skull.. haha..

var ute och gick med honom förut, trodde jag skulle kunna gå en lång prommis, men gå i koppel var alldeles för mycket att begära av honom ikväll märkte jag.
Han tänkte inte gå åt samma håll som mig, om han skulle gå framåt överhuvudtaget.. suck.


Annars har jag inte gjort mycket ikväll, var sugen på att hänka på sara ut ikväll, MEN ingen hundvakt. Hade inte förväntat mig nått annat heller, lite bättre planering krävs det nog! haha.

Nu ska jag fika lite kvällsfika, och sedan (halv ett) hämta hem min P! och Iso`s efterlängtade husse!

Inga kommentarer: