fredag 11 december 2009

grått, trist...

och man tycker att julstjärnorna borde lysa upp tillvaron lite.. som dom brukar.. men nä.. idag är det bara grått trist och rent ut sagt förjävligt. Även fast det snöade ytterst pyttepytte lite (eller puttelite som Fredrik sa när han var liten(-: ) så känns det inte bättre. Det är bara tråkigt idag.

Jag hoppas mamma, pappa och pontus tänker stanna kvar och titta på idol med mig ikväll, så slipper jag sitta här ensam... jag iso sitter i stort sett ihop nu känns det som. Har blivit mycket tid med honom, för att husse måste jobba in en massa timmar som han tog ut under älgjakten..
Så då har jag fått vara hemma.. Men Men.. snart är han ju större så han kan vara ensam längre än en liten stund..

Nu ska jag äta nått.. å ge byrackan käk...

trevlig fredag... och ikväll är det ju finalen. undra hur det kommer att gå för Calle och Erik, vem vinner?

Inga kommentarer: