torsdag 19 november 2009

utmanad.

först så orkar jag inte hålla på och förklara hur allt går med akassan.. allt går åt helvete..

och jag har inte fått veta ännu hur det gick på inträdestestet jag gjorde i helgen..



iallafall..

jag har blivit utmanad av Ella



utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förrutom på fråga 1)




  1. Vad heter du? Malin

  2. Ett ord på fyra bokstäver: Majs

  3. Flicknamn: Marianne

  4. Pojknamn: Molgan

  5. Yrke: Make Up artist

  6. Färg: Mörk lila

  7. Klädesplagg:Mysbralla

  8. Mat: makaroner?!

  9. Sak i badrummet: morgonrock

  10. Plats/Stad: Maldiverna

  11. En orsak att vara sen: Massor av trafik.

  12. Något man skriker? Men VA?

  13. Film: masjävlar

  14. Något man dricker: Mellanmjölk!

  15. Band: Metallica

  16. Djur: Mus

  17. Gatunamn: Mårtensro

  18. Bil: Mazda

  19. Sång: Me and Bobby McGee (janis joplin)

Jag utmanar: Kexet, Emelina, Bella, Hanna och Vickis

1 kommentar:

Livet som Anka sa...

För tusan Malin, blogga mera!:P Kram/ Kakkis