lördag 7 november 2009

lördag.

idag bär det av upp mot fräna F.
Väntar bara på att P ska komma tillbaka från jakten.
Ska "jobba" lite ikväll var det tänkt, lite behandlingar ska utföras. Och det blir himla bra då jag behöver öva tills jag åker ner och gör inträdestestet nästa helg..

Senare på kvällen får vi se vart vi hamnar, har snackats om byis! haha.. det var längesedan det!

Nu ska jag städa ihop ordentligt här hemma så det blir skönt att komma hem i morgon kväll!

Ha en trevlig helg

och Bella, igår fick Iso och Oliver skymt på varandra, vi bor ju alldeles vid ditt hund dagis och jag inte tänka mig att det finns en till sådan hund som oliver där?! Jag och min vilde var iallafall ute och gick och mötte då Oliver med sina dagiskompisar och "dagisfröken"!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej! Du, vart läste du din utbildning nånstans??:) Kram Therese

Bella sa...

Haha, va paff jag blev när jag såg test till mig. =)
Det var min lille Oliver det. =D Han älskar att vara på dagis och hans dagisfröknar är såå snälla. =)