tisdag 6 oktober 2009

teoriprov

check! Och det känns som om det gick bra, godkänt iallafall, men jag ska inte ropa hej ännu! I morgon vet jag ifall jag är godkänd på den teoretiska delen.
Praktiska provet går av stapeln i morgon.
Börjar med massage (lottar en kroppsdel och sedan ska vi kunna utföra massagen på den delen samt kontrollera kontraindikationer) Sedan vaxning (halva ben, bikinilinje och armhålor)
efter lunch blir det Ansiktbehandling och sist epilering.
Det ska nog bli bra!!!

Iso har iallafall kommit hem (kan tipsa om lilla skruttens blogg som skrivs av husse Peter:) och som finns under bloggar jag läser)
Hemresan gick bara bra, han sov mest hela tiden, och just precis nu liggar han också och sover, en liten sömntuta, men det är ju inte så konstigt med tanke på att han bara är en liten liten plutt ännu! Endast lite drygt 8 veckor.

Nu ska jag laga mig lite mat, pölsa blir det idag:)
Och plugga lite till, men i morgon kväll, då blir det inte ett endaste plugg, för då är jag färdig!!!!!!!

Inga kommentarer: