fredag 23 oktober 2009

egen tid.

Idag har husse tagit med Iso till Isos bror som bor i Bergeforsen. Det betyder att jag har just nu en valpfri stund. Jag har legat i badet hur länge som helst, lyssnat på musik och bara njutit, ska dra fram dammsugaren och få bort alla små bitar av grisöron som ligger över hela hallen och köket. Stundtals kan jag undra var vi egentligen gett oss in på, men stunden efter så är han så självklar här hemma hos oss och jag skulle inte vilja byta bort honom. Men han är extremt krävande och håller på att testa varenda gräns som finns. Blir nog lite lugnare snart. :)

Idag fyller mamma år. 43. GRATTIS lillmamma. Och du kommer få en bra present senare. Och vet ni, Emelina har också fyllt år. MEN, när jag skulle gratta henne så kom det nått i vägen, när jag sedan kom på det igen så kom det nått nytt ivägen och nu har det gått över en vecka, hoppas du har hört mitt röstmeddelande till dig! Och Grattis igen gummsan! puss.

Nä, nu ska jag dra på mig lite kläder och utnyttja varje sekund.

hörs.

Inga kommentarer: