lördag 5 september 2009

Våran lilla valp

är någon av dessa små gryn! I oktober kommer han
hem till oss, och jag längtar!
Mycket ska dock hinnas med innan, skolan ska avslutas. Och jag kan meddela er att det inte är något som kommer att bli lätt, allt vi lärt oss från dag ett kommer att sättas på prov. Och jag är redan nervös. Dessutom så har jag varit liggande i två dagar, små febertoppar och illamående.
Så så mycket pluggande har det inte direkt blivit av..Idag mår jag hyffsat, känner mig fortfarande rätt klen och har ingen större lust till något alls.
Ska iallafall pallra mig iväg till biblioteket och lämna tillbaka några böcker och sedan ska jag umgås med Ella och hennes lilla vovve Rocky!markus kanske kommer vara med på ett hörn han med.

Hjärtat är på jobbet och slutar inte förrän sent i natt, trist.

sedan sist jag skrev har jag och älskling vart på konsert, COLDPLAY. och det var hur underbart bra som helst. Första riktigt stora konsert jag varit på! Åkte ner med "svåger och svägerska" och en vän till dem. Bodde på en båt, helt ok trots att personalen inte hade kunnat vara mer besvärad av att det var gäster som bodde på båten, dom verkade mest vilja gå hem..




Här är jag på sthlm stadion innan spelningen drar igång!!
Nu ska jag sätta på mig ett ansikte och raffsa ihop lite här hemma!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Moster Camilla sa...

HUr gulliga som helst är ju valparna, en tjej eller kille? Namn? Kanske vi kan fixa en liten tjejfest framöver? jag skulle behöva få mina bryn fixade:)