torsdag 20 augusti 2009

Diplom

Nu har jag mitt diplom från dr.vodder kursen. manuellt lymfdränage, ansikte, buk och hals är vad jag får göra!!!
Så skönt att äntligen ha det klart, har varit himla tungt att läsa all teori själv i sommar, inga lärarledda lektioner alls. men nu är det över och jag kan koncentrera mig endast på specialarbetet.

vad har hänt sedan sist, Ella fyllde år, var iväg på marknaden (selånger) en sväng, vart på bio, tenta av dr vodder.

Jo i oktober får vi tillökning i våran lilla familj på två. en tredje liten filur flyttar in. En liten vovvsing:)
Ska bli så spännande!

Och i helgen, redan i morgon, åker vi till sthlm med "svåger och svägerska" för att kika på coldplay och ha det allmänt trevligt, ett bra avslut på sommaren!

Nu blir det till att skriva lite på arbetet!

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för hund ni ska skaffa? Jag kollar åxo på småhundar, är så sugen på en liten en;)