onsdag 23 september 2009

onsdag

i morgon vankas det ju som sagt manikyr prov. Idag blev det pedikyr, ansiktsbehandling och massage. Känns så himla konstigt att jag alldeles alldeles snart är färdig hudterapeut och ska ut på arbetsmarknaden och försöka få mig ett jobb.
Detta år har varit så lärorikt och jag trodde aldrig att jag skulle klara tentorna så bra som det har gått. Jag har förvånad över min egen förmåga och kunskapen som jag har idag. Aldrig trodde jag att det skulle gå in så pass mycket nytt i mitt lilla huvud (som redan kändes överfullt) Man blir lite impad över hur mycket man kan lära sig, och blir lite lite sugen på att fortsätta läsa något. Men inte nu med detsamma iallafall, nu ska hjärnan få vila från kompendier (från och med 7 okt) Nu dagarna innan kommer jag att bo med dessa papper från skolan! äta, sova och tamigtusan skita med dem.
(här om dagen badade jag med dem tillochmed)

Nu ska jag bara vänta på att hjärtat kommer hem. sen middag, sen plugg inför i morgon och sedan blir det nog bara mys i soffan, eventuellt att jag klämmer in en liten promenad!!

gokväll!

1 kommentar:

Elin sa...

DU är så duktig Malin. Jag tycker verkligen det. Du har lärt dig så mycket och det märks att du verkligen behållit kunskapen som trillat in i skallen på dig! =) Hejja! Snart är du klar!