torsdag 10 september 2009

Fina ben,svett och kärlek!

Fortsatt med eld på arbetsmiljö och säkerhet. strax efter lektionen gick brandlarmet. Övning tänkte vi. Ut på samlingsplatsen, men det visade sig att någon av gym. eleverna tryckt igång larmet.. (man blir inte förvånad)

Moster ia kom och fick fina ben idag, hade vaxprov. Och oj så nervös man börjar på att bli. Det närmar sig examens dag. hua.

Även att moster Ia höll med mig om att det luktar hormoner (svett, fett och bilmek) på skolan. haha. Tur det lukar godare i våra lokaler. :)

idag när jag kom hem hann jag bara få en liten liten glimt av hjärtat. Så trist.

MEN så går jag in i vardagsrummet, och sedan till sovrummet och vet ni vad?? VET NI VAD?
På mitt sängbord står det tio röda rosor i en vas! Plus ett litet (men stort) meddelande: Jag älskar dig!

han är världens underbaraste. Min egna Peter!

Inga kommentarer: