söndag 20 september 2009

ISO!

Husse och Iso!!
Finaste Iso!


Matte och Iso!



Nu har det äntligen gått en hel vecka, och hjärtat hade till slut jagat klart. For med Kickan upp till Härnösand, och vidare därifrån åkte jag älskling, svärfar och Kickan upp mot och förbi umeå!
Väl där möttes vi av åtta vildingar till små valpar! En av dom var Iso, lite försiktig och lugn satt han och posade framför min kamera! Trivdes nog lika bra i Peters famn som jag gör! Så om två veckor kommer han hem till oss. Helgen innan min examen!
Och för att fortsätta skriva lite om skolan så kan jag nämna att jag klarade övningsprovet som är ungeär likadant som riktiga examens provet, så det var skönt!
Nu har jag iallafall lagt upp lite bilder på finaste Iso, och finaste Peter! :)
Ska då återgå till skolarbetet som ska lämnas in i morgon!
HEJ HOPP!

1 kommentar:

Em sa...

Vilken söt liten skrutt:) Spännande med en vovve! Miss you. Puss