torsdag 11 mars 2010

NAMNSKYLT!

Jag har inte bara ett jobb, utan jag har ju faktiskt en egen namnskylt också! :)
Under Malin står det HUDTERAPEUT!
Nu kan det nog inte bli så mycket mer på riktigt!
På bilden ser man även hur förbaskat kort mitt hår blev efter att jag klippte mig.. inte riktigt van ännu... men det kommer väl!
Och för att uppdatera er lite om hur det går med våran söta lilla hund Iso så kan jag säga att...
ja....
han börjar nå toppen på jävlighet nu alltså.
han har kommit upp i
  • Mina "lågklackade" skinn stövlar.
  • Mina skinn stövlar med spänndetaljer
  • Mina nikeskor
  • Mina vinterstövlar
  • Mina skinnhandskar
  • Min "finjacka"-ulljacka.
  • Peters Fred Perry skor
  • Peters goretex kängor
  • Peters lundhagsjacka
  • orkiden i köksfönstret

och idag kom han på hur man öppnade locket till våran låga sittbänk som vi har i hallen, i den bänken förvarar vi pärmar med viktiga papper i och annat småplock tex sladdar till tele och internet! Dessa papper, pärmar och sladdar hade han spridit runt överallt.

Denna hund slutar aldrig att förvånar, han kommer säkert bli den tråkigaste någonsin när han blir lite äldre, för han har väl gjort ifrån sig alla hyss på sina 7 månader nu...

Nu blir det hockey med älsklingen min!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: