söndag 14 mars 2010

skogaholmslimpa

med ost och ett glas mjölk. Det blev kvällsfikat ikväll, eller rättare sagt middagen..

har inte haft någon matlust, dessutom har P legat sovande på soffan hela kvällen så jag har heller inte haft något sällskap.

Nej, P är inte sjuk. Har han anglat idag. Hans årliga kock-angling var just idag....
Och han var nog inte bara trött pga av att han klev upp vid 5 i morse, utan också för att diverse drycker har slunkit ner.. :)

Nu har jag iallafall avverkat min 7de arbetsdag, nu har jag 2 lediga, jobbar sedan 3 och åter 2 lediga... och sen.. sen.. sen börjar 7dar i streck veckan.

Men allra först ska jag njuta av totalt 4 lediga dagar.

I fredags for vi ut till Herr och Fru Unander och lilla fröken Unander såklart! Där bjöds det på middag och vi hade himla trevligt. Blev nästan såsom jag och frun hade planerat!! :)
Vi satt i soffan och kockarna fixade resten..(frun hade iofs lagat maten..men herrn fixade efterstöket)

Mycket trevligt, hoppas vi snart gör om det!!

Ikväll, när ändå P var utslagen, så passade jag på att städa. Hade otroligt mycket energi och påtade på både här och där. I morgon väntar fönsterputs och gardinbyte.
Ifall mamma och kex kommer ner i morgon så kanske det blir en snabbsväng på ikea, vill köpa tyg till gardiner i kök och kuddar till soffan..
(+en massa annat som skulle behövas här hemma...)

Nä,... finns egentligen inget att skriva om..

natti!

Inga kommentarer: