tisdag 16 februari 2010

två lediga.

redan. Helt sjukt vad fort tiden går när man är ledig. Jobbade alla dagar förra veckan, ledig igår och idag. jobba tre och ledig två igen. Sedan börjar det om med sju dagar i streck.

Iallafall, igår, första lediga så gick jag och hunden in till stan, tog bilen till Fränsta. Mamma tog Iso med detsamma och gick över isen till momma och moffen. Jag och Pappa åkte skoter! SÅÅÅÅÅÅ skoj! Första turen för i år!
Har träningsverk i armarna efter att krampaktigt hållt mig fast, den går som tuuuusan..
Åkte hem och plockade upp <3 från jobbet!

Idag tog vi sovmorgon, jag och Iso. Husse jobbade! Morgon promenad och sen drag jag igång med bullbak och städning. Tog med mig några bullar och gick upp till grannen rakt ovanpå, fikade och tjusades en sväng med lillknodden där uppe. Mys Noel!
Gick in till stan lagom till att P slutade jobba, åkte och hämtade bilen som vart på lagning och sedan hem och käka middag..

Sen har kvällen rullat på.

Kom just in från kvällsprommisen med Iso, han är en odåga nu, när han väl sätter den sidan till så är han verkligen inte rolig. HEMSK! Hoppas att det snart ger med sig, för det börjar verkligen gå mig på nerverna..SUCK.


Himla tråkigt inlägg, har inget nytt att skriva.. inget skoj heller för den delen, lika bra att inget skriva alls då egentligen.

Återkommer när jag har nått att skriva om, som inte handlar om jobb, eller hunden..

1 kommentar:

Ninja =) sa...

Hej Malin !

Vad fint kort på dig i jobbkläderna =)
Hoppas det går bra för dig !

Kram kram