onsdag 3 februari 2010

Onsdag

Idag tog vi sovmorgon, måste ladda inför ikväll. Då är det äntligen boxning igen :)
Var iväg på Gold´s en sväng igår. 5km på 37 min (10 min av dessa gick till "uppvärmning"-gå tempo..) Tänkte utmana mig själv på vårruset i år igen, och redan nu testa och pressa mig till bättre tidet på löpbandet.
Men allra mest kommer det att bli styrka. Ska mäta i kväll igen, en vecka sedan sist. Men jag kan ju inte tänka mig att det har skett någon förändring av en veckas degande.. haha..
Borde egentligen kanske göra mätning och vägning en gång i månaden..?! För då är det nog större chans att det har blivit någon skillnad..

Just nu är min finaste och tränar han med..
Det kommer att bli mycket gå-om-varandra tid nu framöver. Usch. Iom att jag kommer att jobba varannanhelg och även han, så har det såklart blivit så att när jag jobbar är han ledig och tvärt om. Det är ju iofs bra för Isos skull, då behöver vi inte fixa hundvakt dom helgerna vi jobbar... Som sagt, bra för Iso men kanske inte det bästa för oss.
Men det är bara att bita ihop. Vi har ju hela livet på oss :)

Inga kommentarer: