lördag 6 februari 2010

inget nytt

har hänt.

Allt är bara trist nu känner jag. Har jobbat röva av mig idag, behandlingar utan rast från 14 till 19. (dock finns utrymme för kisspauser och vattendrickande när kunderna ligger i ansiktsmask eller under ångan. Men ingen längre stund än typ 3 min) Men jag gillar när det är mycket att göra, hatar när man bara sitter på arslet och väntar, då man kikar på klockan hela tiden och då fem minuter känns som en evighet.
När det istället är mycket att göra går tiden alldeles för fort och man får skynda mellan kunderna. Det finns bara hel och halvtimme, i stort sätt!

Annars har jag lyckats få ett munsår på "näsväggen" Och en uppsvälld lymfkörtel på högra sidan om halsen.

Jag var ju och boxades i onsdags och mätte sedan, men inget förändrat och inget förväntat heller. Däremot blev jag lycklig som en liten skit unge när jag ställde mig på vågen och kunde läsa av 55.6 VA?!!!
Jag blir så glad. Och det har stannat där i kring också!!

Nä.. nu ska jag zappa runt lite, och sedan vänta vänta (sitta på arslet och kolla på klockan vänta) på min käre sambo.. (han jobbar ikväll)

Till veckan har vi iallafall lite krångel med hundvakt, någon som vill ta hand om en byracka några timmar?! hahaha

1 kommentar:

Bella sa...

Hej Malin!

Vilka fina tröjor. När behöver ni hundvakt?