fredag 17 juli 2009

semester..

om en timme går hjärtat på semester. skönt.
ska bli så himla härligt.
jag får mer och mer panik varje dag för att jag inte tagit tag i allt som ska göras denna sommar i skolarbete..
piss för mig.
Men jag har verkligen inte haft någon motivation till att sätta mig ordentligt och göra klart skiten. (vilken inte kommer at bli klart på en kväll direkt) :(

Ikväll blir det mys hos peters kusin. Ska även "jobba" lite, färga fransar och bryn:)
ska bli kul att göra nått igen!

Igår trodde jag att jag skulle få främmande, vilket jag trodde var mer eller mindre bestämt.
Var här hemma och väntade i stort sett hela dagen på att hon skulle höra av sig, men men..
tro får man väl göra i kyrkan som pappa skulle sagt..
Vi får väl ta det någon annan gång helt enkelt!!

var ut en sväng i onsdags med sara och hennes syster. Peter drog iväg på svensexa,rakt ut i skogen. Dom verkade ha haft trevligt, och bra var ju det.

Jag hade iallafall kul med sara, inte så himla kul ute, då de spelades mest knäppihuvet musik.. men men,det var skoj att umgås med sara iallafall:)

nä, nu ska jag ta och kolla om tvätten är klar.
jag har så roligt. not.

Inga kommentarer: